Význam spontánní hry v edukačním procesu mateřské školy. – Pavla MUROŇOVÁ
Pavla MUROŇOVÁ
Bakalářská práce
Význam spontánní hry v edukačním procesu mateřské školy.
The importance of spontaneous play in the educational process of a kindergarten.
Anotace:
Tématem této Bakalářské práce je spontánní hra a její význam v edukačním procesu mateřské školy. Teoretická část této práce se opírá o poznatky, které jsou ke hře a spontánní hře uvedené v odborné literatuře a publikacích, z hlediska podmínek a prostředí ke hře, z hlediska osobnosti dítě a učitele. Praktická část Bakalářské práce se orientuje na výzkum nejčastějších námětů spontánních her v heterogenní …víceAbstract:
The theme of this Bachelor?s work is a spontaneous game and its importance in the kindergarten educational process. The theoretical part of this work is based on the knowledge of the game and the spontaneous game mentioned in professional literature and publications, in terms of game conditions and environments, in terms of child?s and teacher?s personality. The practical part of the Bachelor?s work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2014
Zveřejnit od: 19. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUROŇOVÁ, Pavla. Význam spontánní hry v edukačním procesu mateřské školy.. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarná hra jako nástroj rozvíjení tvořivosti dítěte předškolního věku
Blanka Famfulíková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka