Vliv emoční inteligence vzdělavatelů v kurzech cizích jazyků pro dospělé – Barbora ŠTĚPÁNOVÁ
Barbora ŠTĚPÁNOVÁ
Bakalářská práce
Vliv emoční inteligence vzdělavatelů v kurzech cizích jazyků pro dospělé
Impact of educator´s emotional intelligence in foreign-language courses
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit a popsat vlivy faktorů emoční inteligence vzdělavatelů jazykových kurzů pro dospělé na spokojenost s těmito kurzy. V teoretické části jsou představena teoretická východiska k tématům emoční inteligence, neformální vzdělávání a vzdělavatel dospělých. Také je zmíněno téma spokojenost. Tato teorie slouží jako podklad pro empirickou část. V empirické části je popsán …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to identify and describe the impact of emotional intelligence factors of adult language course educators on satisfaction with these courses. In the theoretical part, theoretical backgrounds are presented on topics of emotional intelligence, non-formal education and adult educator. The topic of stisfation is also mentioned. This backgrounds serve as the basis for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ondřej Skopal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNOVÁ, Barbora. Vliv emoční inteligence vzdělavatelů v kurzech cizích jazyků pro dospělé. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Zájmové vzdělávání dospělých ve volném čase
Markéta Juda -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Vysokoškolské vzdělání podmínkou. O postojích dospělých ke studiu po návratu do formálního vzdělávání.
Markéta Kalinová -
Nástroje měření kvality ve vzdělávání dospělých
Julie Podlasová -
Bariéry dospělých v zájmovém vzdělávání
Tereza Božičevičová -
Hodnocení ve vzdělávání dospělých
Petra Shamalová -
Využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých
Tomáš Damborský -
Zájmové vzdělávání dospělých
Kristýna Mádrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva