Chybně vedené účetnictví a jeho obraz v daních – Bc. Iveta Jahnová
Bc. Iveta Jahnová
Bakalářská práce
Chybně vedené účetnictví a jeho obraz v daních
Incorrect accounting and its image in taxes
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na správné, úplné a srozumitelně vedené účetnictví v sociálním zařízení Domácí péče SOS, spol. s.r.o., především na analýzu a na nalezení chyb, kterých se dopustila účetní kancelář. Cílem bakalářské práce je analýza chyb a negativních dopadů chybně vedeného účetnictví účetní jednotky a návrh odstranění nepřesností v jeho vedení v návaznosti na vykázání správného základu …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on correct, complete and understandable bookeeping in the sanitary facility Domácí péče SOS, spol. s.r.o., especially on analysis and finding errors, comitted by the accounting office. The aim of bachelor thesis is error analysis in bookeeping of entity and proposal to eliminate inaccuracies in its leadership following the presentation of the correct tax base.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/u3012/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Sadovský, CSc.
- Oponent: Ing. Jan Ježek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnějších a vnitřních rizik ohrožují vybrané nestátní zdravotnické zařízení ambulantního typu
Michaela Žižková -
Daňové a ekonomické dopady na nestátní zdravotnické zařízení z pohledu zaměstnaneckých poměrů versus smluvních vztahů
Leona Huláková -
Návrh komunikační strategie pro nestátní zdravotnické zařízení optometrie
Iveta Chovancová -
Daň z přidané hodnoty v nestátním zdravotnickém zařízení
Martina Kalandříková -
Daň z přidané hodnoty v nestátním zdravotnickém zařízení
Veronika Pupalová -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Návrh komunikační strategie pro nestátní zdravotnické zařízení optometrie
Iveta Chovancová -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková