Linh Do Chi

Bakalářská práce

Optimalizace při rozvrhování reklamy

Optimization in advertisement allocation
Anotace:
Tato práce se zabývá optimalizací při rozvrhování reklamy. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout, kam umístit reklamu pro společnost Penny s. r. o. tak, aby maximalizoval celkovou afinitu pomocí kvantitativních metod. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Úvodní teoretická část čtenáře seznámí s některými ukazateli měření dopadu reklamních kampaní a některými základními druhy médií …více
Abstract:
This thesis focuses on the optimization in advertisement allocation. The main aim of the bachelor's thesis is to propose a strategy, how to allocate an advertising for Penny Company s. r. o. that will maximize overall affinity by using quantitative methods. The thesis is divided into theoretical and practical parts. There are some indicators that specify measuring impact of advertising campaign and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2016
  • Vedoucí: Jana Sekničková
  • Oponent: Veronika Skočdopolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48972

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie