The Role of New Media in Marketing Communication – Nicola Naušová
Nicola Naušová
Bachelor's thesis
The Role of New Media in Marketing Communication
The Role of New Media in Marketing Communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o známém fenoménu nových mediích a jeho vlivu na moderní marketingovou komunikaci. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena na několik podkapitol zaměřující se na marketing, marketingovou komunikaci, historii a vývoj medií. Na konec vysvětluje roli nových medií, druhů nových medií a jejich funkci v moderním marketingu. Cílem praktické …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of new media and its influence on modern marketing communication. The thesis is composed of the theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into few subchapters focused on marketing, marketing communication, history, and development of the media. Finally, it explains the role of new media, types of new media, and their function in …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oc93g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová