Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina – Bc. Jana Sheikh
Bc. Jana Sheikh
Master's thesis
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Influence of Confessions on the Perception of Marketing Communications - the Believers as a Specific Target Group
Abstract:
Tento dokument představuje deskriptivní náhled na marketingový přístup organizací k segmentům vytvořených na základě konfese spotřebitele. Práce se zaměřuje zvláště na muslimskou část populace, do úvahy jsou bráni ale i křesťanští a ateističtí konzumenti jak globálně, tak v rámci Evropy; konkrétně České republiky a Velké Británie.Kromě uvedeného je v textu okrajově věnována pozornost historii zvolených …moreAbstract:
This document provides a descriptive view of various marketing approaches aimed at believers, as a specific target group. This text focuses primarily on Muslim consumers, however it also discusses Christian and Agnostic believers as a part of a Global and Europian market; more precisely the Czech and British markets.The study also follows up on the history of the chosen religions (to a limited extent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/et5nk/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHEIKH, Jana. \textit{Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/qf5ceh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
1. Teoretická část:\nl{}Křesťanství ve výtvarné fotografii 21. století\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Boží služby\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Zpověď
Anna Sajdoková