Vliv manažerských rozhodnutí společnosti Riot Games na zájem diváků o evropskou LCS – Martin Vaněk
Martin Vaněk
Bachelor's thesis
Vliv manažerských rozhodnutí společnosti Riot Games na zájem diváků o evropskou LCS
Influence of manager decisions of company Riot Games on interest of viewers in european LCS
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivy manažerských rozhodnutí společnosti Riot Games, a to konkrétně na zájem diváků o evropskou LCS/LEC. Teoretická část práce se věnuje pojmům souvisejících s tématem práce. Jedná se o pojem esport, společnost Riot Games, soutěž League of Legends Championship Series respektive League of Legends European Championship a s tím související streamovací platformy, sociální …viacKľúčové slová
esport služby steamovací vysílání živé LEC LCS Riot Games League of Legends média sociální
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15064
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Lisa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANĚK, Martin. \textit{Vliv manažerských rozhodnutí společnosti Riot Games na zájem diváků o evropskou LCS}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qf6j0d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Vývoj webové aplikace pro práci s daty v grafice živého vysílání
Josef Malzer -
Využití nových médií jako komunikačních platforem při streamování živé hudby v době pandemie Covid-19
Michaela Novotná -
Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games
Daniel Kristian
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024