Problematika začínajících učitelů v počátcích jejich praxe – Petra KRÝSMANOVÁ
Petra KRÝSMANOVÁ
Master's thesis
Problematika začínajících učitelů v počátcích jejich praxe
Teachers at the Start of Their Career
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou subjektivně vnímané podmínky začínajících učitelů. V teoretické části se zaměřuje na učitele a charakteristiku učitelské profese, především se však věnuje začínajícímu učiteli, jeho profesní přípravě, procesu uvádění do praxe, podmínkám jeho práce a problémům, s nimiž se učitelé na počátku své praxe setkávají. Praktická část práce bude tvořit výsledky …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to discover subjectively perceived conditions of novice teachers. In the theoretical part the thesis focuses on teachers and characteristics of teaching profession. It is mainly devoted to novice teachers, their training programme, process of introduction to profession, conditions of their job and problems they encounter during their initial phase. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 10. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Barbora Lanková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÝSMANOVÁ, Petra. \textit{Problematika začínajících učitelů v počátcích jejich praxe}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qf8uic/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRÝSMANOVÁ, Petra. Problematika začínajících učitelů v počátcích jejich praxe. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Teaching for Primary Schools and Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková -
Uvádění začínajících učitelů v základních uměleckých školách
Martin KACHLÍK -
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Uvádění učitelů na 1. stupni základní školy: příklad inspirativní praxe
Veronika Slaninková -
Jak začínající učitelé vnímají svoji autoritu. Použití metody čistého jazyka pro výzkum myšlení začínajících učitelů
Václav Vydra -
Začínající učitelé geografie: očekávání a realita
Kateřina Prášilová -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová -
Začínající učitelé a jejich profesní adaptace
Veronika Šimíková