Ing. Miroslav Vojta

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce zahrnuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem této práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu i s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti. Zvolena byla, obchodní jednotka Elektro Kadlec. Budu ji porovnávat …more
Abstract:
This study is based on theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of this work is to analyse the shopping atmosphere and application of the principles of merchandising in specific business unit. One of particular objectives of this work is not only compare and contrast the atmosphere and shopping merchandising to other competitors in retail market but also propose ways how to improve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích