Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Ing. Miroslav Vojta
Ing. Miroslav Vojta
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Tato bakalářská práce zahrnuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem této práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu i s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti. Zvolena byla, obchodní jednotka Elektro Kadlec. Budu ji porovnávat …viacAbstract:
This study is based on theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of this work is to analyse the shopping atmosphere and application of the principles of merchandising in specific business unit. One of particular objectives of this work is not only compare and contrast the atmosphere and shopping merchandising to other competitors in retail market but also propose ways how to improve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/l9ugk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJTA, Miroslav. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/qfo85z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky
Marcel VACULA -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising automobilových výrobců
Robin Laitl