Ing. Miroslav Vojta

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce zahrnuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem této práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu i s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti. Zvolena byla, obchodní jednotka Elektro Kadlec. Budu ji porovnávat …více
Abstract:
This study is based on theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of this work is to analyse the shopping atmosphere and application of the principles of merchandising in specific business unit. One of particular objectives of this work is not only compare and contrast the atmosphere and shopping merchandising to other competitors in retail market but also propose ways how to improve …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma