Analýza trhu pojištění vozidel z pohledu pojišťovacího zprostředkovatele – Miroslav Schütz
Miroslav Schütz
Bakalářská práce
Analýza trhu pojištění vozidel z pohledu pojišťovacího zprostředkovatele
Analysis of the car insurance market, in terms of insurance agents
Anotace:
Práce přináší pohled pojišťovacího zprostředkovatele, v tomto případě autobazaru, na výběr vhodné pojišťovny ke spolupráci. Výše provize zprostředkovateli jako klíčový faktor pro výběr poskytovaného produktu. Autosalon či autobazar jako zajímavá pobočka pro pojišťovnu. Možná úskalí a právní dopady na zprostředkovatele v důsledku sjednávání smluv.Problematika pojistných podvodů.Abstract:
The thesis gives an insight of insurance agent, in this case the used car dealer,on selection of the appropriate insurance company to cooperate with. The commission as a key factor for selecting the best product to offer.Autosalon or used car dealer as an interesting selling channel of insurance company. Possible pitfalls and law impacts as a result of arranging insurance.Insurance fraud problem.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Petr Gruber
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.