Miroslav Schütz

Bakalářská práce

Analýza trhu pojištění vozidel z pohledu pojišťovacího zprostředkovatele

Analysis of the car insurance market, in terms of insurance agents
Anotace:
Práce přináší pohled pojišťovacího zprostředkovatele, v tomto případě autobazaru, na výběr vhodné pojišťovny ke spolupráci. Výše provize zprostředkovateli jako klíčový faktor pro výběr poskytovaného produktu. Autosalon či autobazar jako zajímavá pobočka pro pojišťovnu. Možná úskalí a právní dopady na zprostředkovatele v důsledku sjednávání smluv.Problematika pojistných podvodů.
Abstract:
The thesis gives an insight of insurance agent, in this case the used car dealer,on selection of the appropriate insurance company to cooperate with. The commission as a key factor for selecting the best product to offer.Autosalon or used car dealer as an interesting selling channel of insurance company. Possible pitfalls and law impacts as a result of arranging insurance.Insurance fraud problem.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Petr Gruber

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22594

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.