Médiokracie - politická komunikace v době masových médií – Veronika Tichá
Veronika Tichá
Master's thesis
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Mediocracy - The political communication in times of mass media
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat fakta zaměřující se na politickou komunikaci Silvia Berlusconiho a Andreje Babiše a na jejich podnikatelské kariéry. Práce se snaží definovat základní koncepty politické komunikace a následně je rozebrat v porovnání s těmito politiky. Mimo jiné, v rámci analýzy byly vzaty v úvahu proměnné jako: efekt médií, který jim mohl pomoci při vstupu do politiky …moreAbstract:
This master thesis aims to analyze the facts concerning the political communication of Silvio Berlusconi and Andrej Babis and their political and business careers. The works tries to define the basic concepts of political communication and subsequently analyze them in the comparison with those politicians. Among the other things, the effect of the media which could enabled their entrance to the politics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48533
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2016
- Supervisor: Karel Müller
- Reader: Vladimíra Dvořáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48533
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Politologie / Politologie
Theses on a related topic
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Mediální impéria - Silvio Berlusconi
Tereza Vyhnálková -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Proměny Pražského Quadriennale: Proměny a posuny způsobů vystavování divadelní scénografie, se zaměřením na ročníky 2007, 2011 a 2015
Amálie Bulandrová -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Spotřeba klinické plazmy ve Fakultní nemocnici Brno v letech 2011 - 2020
Miroslava Kalvová