VAĎURA, Jiří. \textit{Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně}. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qfvezf/.
VAĎURA, Jiří. <i>Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně</i>. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qfvezf/.
VAĎURA, Jiří. Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qfvezf/.
@MastersThesis{Vadura2016thesis,
AUTHOR = "Vaďura, Jiří",
TITLE = "Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně [online]",
YEAR = "2016 [cit. 2024-10-01]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/qfvezf/",
}
@MastersThesis{Vadura2016thesis,
AUTHOR = {Vaďura, Jiří},
TITLE = {Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně},
YEAR = {2016},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/qfvezf/},
URL_DATE = {2024-10-01},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Vaďura
| jméno = Jiří
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně
| url = https://theses.cz/id/qfvezf/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí =
| rok = 2016
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-01
| poznámka =
| jazyk =
}}