SPECIFIKA HETEROGENNÍCH TŘÍD V ČESKÉ MÁLOTŘÍDNÍ ŠKOLE – Hana BAKALÁŘOVÁ
Hana BAKALÁŘOVÁ
Diplomová práce
SPECIFIKA HETEROGENNÍCH TŘÍD V ČESKÉ MÁLOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Specifics of heterogeneous classes in Czech incomplete school
Anotace:
Diplomová práce se zabývala specifickými faktory heterogenních tříd v české málotřídní škole. Zkoumala faktory ovlivňující výhody a nevýhody věkově smíšených ročníků a málotřídních škol z pohledu zainteresovaných osob. Autorka práce výzkumným šetřením reflektovala faktory, které ovlivňují negativa i pozitiva heterogenních tříd z pohledu odborné analýzy, ale i laické populace.Abstract:
The thesis deals with specific factors of heterogeneous classes in a Czech small class school. Examined were the factors affecting the advantages and disadvantages of mixed age classes and small class schools from the perspective of stakeholders. The author of this research works reflected on the factors that influence the negatives and positives of heterogeneous classes from the perspective of professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAKALÁŘOVÁ, Hana. SPECIFIKA HETEROGENNÍCH TŘÍD V ČESKÉ MÁLOTŘÍDNÍ ŠKOLE. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Krátkodobé účinky hraní počítačových her (s roleplayingovými prvky) na prosociální chování
Zuzana Komprdová -
Hudební výchova na malotřídní škole
Daniela BUBENÍČKOVÁ -
Diverzita žáků v málotřídní škole z pohledu učitele
Zuzana Vařejková -
Učitelem v malotřídní škole
Kateřina Pilerová -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Rozvoj komunikační schopnosti žáků v prostředí malotřídní školy
Jana Rejsová -
Klima školy a proces výuky
Ivana MAŇAKOVÁ -
Pojmotvorný proces ve výuce geometrie na základní škole.
Soňa SAMCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva