Bc. Romana Machačová
Master's thesis
Mediální obraz Andreje Babiše
Media Image of Andrej Babiš
Abstract:
Tato diplomová se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše. Hlavním cílem práce je popsat, jaký je mediální obraz Andreje Babiše v nejnavštěvovanějších online zpravodaj-ských denících v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na média, politic-kým marketingem a pojem mediální obraz. V části praktické je proveden výzkum čtyř nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků v České republice …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the media image of Andrej Babiš. The main goals of the theses are to describe the media image of Andrej Babiš in the most visited online daily news in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on the media, political marketing and the media image. In the practical part research about the four most visited online daily news in the Czech Republic is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machačová, Romana. Mediální obraz Andreje Babiše. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Veronika Holubová -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra -
Marketing a volební úspěch
Dominika Uhrová -
Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie
Jiří Štěrba -
Politický marketing na komunální úrovni: Komparace ČSSD a hnutí M.O.R.
Martina Lhotská -
Politický marketing a PR
Jan Čada