Pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele – Bc. Lenka Zpěváková
Bc. Lenka Zpěváková
Diplomová práce
Pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele
The concept of discipline in upper primary school in comparison with a beginning and an experienced teacher
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele. Cílem mé diplomové práce je zjistit, jak pojímají kázeň na 2. stupni základní školy začínající učitelé ve srovnání se zkušenými učiteli. Práce se věnuje vymezení základních pojmů, jako je kázeň, nekázeň, dále objasňuje konkrétní druhy kázně, možné příčiny nekázně ve škole, poskytuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the concept of discipline at lower-secondary school in comparison with a novice and an experienced teacher. The aim of the diploma thesis is to find out how they deal with discipline. The thesis describes the definition of basic concepts such as discipline and the lack of discipline. It clarifies specific types of discipline, possible causes of indiscipline at school and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/svix8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Problémy pedagogické práce začínajícího versus zkušeného učitele/učitelky hudební výchovy - srovnání kasuistik
Adéla RONČKOVÁ -
Problémy současných učitelů 1. stupně základních škol spojené s výukou
Vojtěch Ondra -
Problémy začínajících učitelů odborného výcviku
Martin Fryč -
Nekázeň v základní škole z pohledu žáků
Lucie Svítilová -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Nicole Nesnídalová