Lenka Tichá

Diplomová práce

Komunikácia značky Kotex

Komunikace značky Kotex
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem …více
Abstract:
The objective of my diploma thesis is a complex analysis of communication strategy of Kotex brand, which was introduced in 2003, after a general relaunch. According to gained information I evaluate effectiveness of the selected communication tools by achieving marketing goals over a specified period of time. This thesis should confirm the suitability of the marketing mix applied for KOTEX brand in …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je realizácia komplexnej analýzy komunikačnej stratégie značky Kotex z roku 2003, kedy prebehol jej celkový relaunch. Na základe zistených informácií vyhodnotiť efektívnosť zvolených komunikačných prostriedkov pri dosahovaní marketingových cieľov v danom období. Diplomová práca by mala potvrdiť vhodnosť komunikačného mixu pre danú značku v tržnom prostredí dámskej hygieny …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
  • Vedoucí: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8886