Lenka Tichá
Diplomová práce
Komunikácia značky Kotex
Komunikace značky Kotex
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem …víceAbstract:
The objective of my diploma thesis is a complex analysis of communication strategy of Kotex brand, which was introduced in 2003, after a general relaunch. According to gained information I evaluate effectiveness of the selected communication tools by achieving marketing goals over a specified period of time. This thesis should confirm the suitability of the marketing mix applied for KOTEX brand in …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je realizácia komplexnej analýzy komunikačnej stratégie značky Kotex z roku 2003, kedy prebehol jej celkový relaunch. Na základe zistených informácií vyhodnotiť efektívnosť zvolených komunikačných prostriedkov pri dosahovaní marketingových cieľov v danom období. Diplomová práca by mala potvrdiť vhodnosť komunikačného mixu pre danú značku v tržnom prostredí dámskej hygieny …víceKlíčová slova
Marketingový mix Kimberly-Clark Efektivnost komunikace Média Komunikační zdělení Cílová skupina Komunikační cíle Komerční komunikace Marketingová komunikace Kotex
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
- Vedoucí: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikace rehabilitačního centra
Andrea ZICHOVÁ -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann