Bc. Yulia Savelyeva

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer's Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkami týkajícími se historického vývoje konzumní společnosti, spotřebního chování a faktorů, které toto chování ovlivňují. Jsou v ní popsány jednotlivé disciplíny, které na spotřební chování mohou mít vliv (ekonomie, sociologie a psychologie), dále přímý vliv marketingové komunikace i především reklamy a v neposlední řadě kritiky konzumerismu a negativní dopady spotřeby …více
Abstract:
This thesis addresses historical development of consumer society, consumer behavior and identifies factors that impact one’s consumer choices. Economy, sociology and psychology help to reveal what factors might be driving consumer behavior. The thesis then proceeds with a definition of an impact of marketing communication and advertising on consumer choices, negative impacts of overconsumption on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní