Alex KÖNIG

Bakalářská práce

3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě

3D animation of arm based on measured data for purposes of rehabilitation in virtual reality
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením animace paže, která bude dále využívána v aplikaci pro rehabilitaci pacientů s roztroušenou sklerózou mozkomíšní. Cílem bylo vytvoření Unity aplikace, která by umožňovala generování animací, které co nejvíce odpovídají naměřeným datům (pozice a orientace HTC Vive trackerů) a působí co nejrealističtějším dojmem. Výsledky byly vytvořeny s využitím riggingu a …více
Abstract:
This thesis is focused on the creation of arm animations, that will further be used in an application for the rehabilitation of patients with cerebrospinal multiple sclerosis. The goal was to create an Unity application that will generate animations that correspond to measured data (positions and orientations of HTC Vive trackers) and are realistic. The results were achieved using rigging and the algorithm …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KÖNIG, Alex. 3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta aplikovaných věd

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika

Práce na příbuzné téma