Oliver Jáchymovský

Diplomová práce

Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií

Repositioning of Birell brand as a tool for potential growth and entry to other categories
Anotace:
Positioning je zcela zásadní částí strategického řízení značky a do velké míry rozhoduje o úspěchu značky na daném trhu. V životním cyklu každé značky však může nastat chvíle, kdy současný positioning již není nadále vhodný a značce nepřináší požadované funkce a benefity. V těchto případech je často nutné sáhnout po metodě repositioningu a stávající positioning tak upravit, či vytvořit zcela nový. …více
Abstract:
Positioning is a key element of brand's strategic management and it is often a driver for success on given market. In every brand's life cycle there can be a moment, where current positioning simply doesn't work anymore, so there is need to reposition the brand to modify the current one or develop a new one. The main goal of this master thesis is to give readers full detail of the whole process of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2017
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Karel Kraus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53200

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod