Návrh na zavedení nového výrobku na českém trhu s tetováním – Petra Pavlová
Petra Pavlová
Master's thesis
Návrh na zavedení nového výrobku na českém trhu s tetováním
Design of a New Product Introduction on the Czech Tattoo Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývala novým způsobem tetování, kterým je tetování ve spreji produkty Tattoo – spray. Hlavním cílem bylo najít a navrhnout způsob, jakým by se tetovací sprej Tattoo – spray prosadil na českém trhu s tetováním. Ke zjišťování postojů mladých lidí k tetování ve spreji jsem využila osobní i elektronické dotazování. Celkem na dotazník odpovědělo 292 respondentů ve věku 12 až 35 let …moreAbstract:
The thesis occupied by new way of tattoo, which is Tattoo – spray. The main aim was to find and suggest ways, which the Tattoo – Spray would enforce on the Czech tattoo market. I used personal and electronic questioning to know the attitudes of young people to tattoo spray. In total 292 young people aged 12 to 35 years answered the question form. The result of the marketing research formed the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85379
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Jana Valdmannová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla