Strategické řízení značky v potravinářské firmě – Michaela Fajmonová, DiS.
Michaela Fajmonová, DiS.
Bakalářská práce
Strategické řízení značky v potravinářské firmě
Strategic brand management in the food company
Anotace:
Analýza procesu řízení značek jednotlivými brand managery a návrh doporučení ke zlepšení a zkvalitnění tohoto procesu, s přihlédnutím k nastudované odborné literatuře a výsledkům uvedené analýzy současného stavu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.