Marketingový plán ve vybraném podniku – Ondřej Česák
Ondřej Česák
Master's thesis
Marketingový plán ve vybraném podniku
The marketing plan - case study
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu v konkrétní společnosti. Úvodní část práce obsahuje kapitoly, které popisují teoretická východiska nezbytná pro sestavení marketingového plánu. Aplikační část práce se zaměřuje na začínající společnost BrainMasters, působící na mladém a rozvíjejícím se trhu únikových her. Zde jsou analyzovány jednotlivé kroky potřebné pro sestavení marketingového …viacAbstract:
Title: The marketing plan – case studyThe subject of this diploma thesis is the creation of marketing plan for a specific company. The introductory part contains chapters that describe theoretical foundations necessary for creating a marketing plan. The applied part focuses on company called BrainMasters that operates on young and expanding market of escape games. This part analyses the respective …viacKeywords
BrainMasters
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses qgqsq2 qgqsq2/4
17. 10. 2016