Vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podniku – Bc. Monika HOLÁ
Bc. Monika HOLÁ
Master's thesis
Vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podniku
The influence of corporate culture on customer satisfaction selected company
Abstract:
Hlavním cílem této práce je analyzovat vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků a navrhnout doporučení ke změně. V první části práce je teorie podnikové kultury a spokojenosti zákazníků. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření pomocí dotazníku VSM 1994 a 2013 a TBSD. Tímto dotazníkovým šetřením byly zjištěny kulturní dimenze zaměstnanců ve firmě. Tentýž průzkum byl proveden mezi zákazníky …moreAbstract:
The main aim of this work is to analyze the impact of corporate culture on customer satisfaction and propose recommendations for change. In the first part of the thesis is the theory of corporate culture and customer satisfaction. In the practical part, I conducted a questionnaire survey using questionnaires VSM 1994 and 2013 and TBSD. With this questionnaire survey I defined the cultural dimension …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Růžena Krninská, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÁ, Monika. \textit{Vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podniku}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/qgqtaw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLÁ, Monika. Vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podniku. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Barbora Kopecká -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Eliška Přikrylová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Spokojenost zákazníka
Radoslav Vybíral -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Ivo Pospíšil -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights