Uplatnění kreativních technik v procesu tvorby nové značky před zavedením na trh – Julie Zákostelecká
Julie Zákostelecká
Bakalářská práce
Uplatnění kreativních technik v procesu tvorby nové značky před zavedením na trh
The Assertion of Creative Techniques in the Proces of creation new brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výkladem kreativity, její historií a vybranými přístupy. V rámci teoretické části bakalářská práce popisuje historii kreativity od Antiky po součas-nost, vybrané přístupy stručně popisuje a uvádí i odborníky s přístupy a kreativitou obecně spojené. V druhé kapitole teoretické části bakalářská práce popisuje vybrané kreativní tech-niky (brainstorming, mind mapping, synektiku …víceAbstract:
The bachelor thesis describes the interpretation of creativity, its history, and select-ed approaches. Within the theoretical part, the bachelor thesis describes the history of crea-tivity from Antiquity to the present, briefly describes selected approaches and introduces experts with approaches and creativity connected. In the second chapter of the theoretical part, the bachelor thesis describes selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Charvát
- Oponent: Tomáš Kostkan, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva