Bc. Martin Janda

Master's thesis

Marketingová strategie rodiné firmy Jandových

Marketing strategy of family business Janda
Abstract:
Předmětem diplomové práce je představení problematiky marketingové strategie v rodinné firmě Jandových. V teoretických východiscích jsou kompilovány poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je strategie cenová, produktová, distribuční, komunikační, inovační, řízení značky a image rodinné firmy. V rámci praktické části práce je analyzována současná marketingová strategie, vnější a vnitřní okolí …more
Abstract:
The subject of the thesis is to introduce of the issue marketing strategies in the business firm Janda. The theoretical background are compiled knowledge related to the problem addressed, such as pricing strategy, product, distribution, communication, innovation, brand management and image of family businesses. In practical part of the thesis, the current marketing strategy, internal and external surroundings …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní