Ing. Michal Kožešník

Bakalářská práce

Úloha psychologie při tvorbě reklamy

The role of psychology in the creation of advertising
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo ujasnit úlohu psychologie při tvorbě a využívání reklamy. Toto téma je velmi zajímavé a aktuální. Pohled do historie však ukazuje, že už v pravěku a středověku se v reklamě začaly uplatňovat psychologické poznatky. A to platí mnohem více i v současné době. Při ovlivňování a rozhodování ke koupi u každého spotřebitele působí celá řada psychologických prvků, a proto část …více
Abstract:
The aim of my thesis was to clarify the role of psychology in the creation and using of advertising. This topic is very interesting and current. However, the insight view into the history shows that the psychological knowledge in advertising began already to assert in the prehistory and the middle ages. This applies even much more nowadays. A wide range of psychological elements effects on each consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Frélich
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní