Marketingová komunikační strategie společnosti DHL – Rostislav Pielesz
Rostislav Pielesz
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie společnosti DHL
Marketing communication strategy of DHL company
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikační strategie logistické společnosti DHL, kdy definuji její komunikační kanály a způsoby jejich využití. Obsahem první a druhé kapitoly je teoretický pohled na marketing. Třetí kapitola pojednává o samotné společnosti DHL od jejího vzniku až do současnosti a jejím marketingovým mixem. Poslední kapitola je zaměřená na marketingovou komunikaci …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to evaluate the marketing communication strategy of logistics company DHL, defining its communication channels and ways of using them. The content of the first and second chapter is a theoretical view of marketing. The third chapter deals with DHL itself, from its inception to the present and its marketing mix. The last chapter focuses on DHL's marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Barbora Vertalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72850
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková