Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu – Nguyet Hanh Duong
Nguyet Hanh Duong
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu
Competitiveness of Calzedonia Group brands on the Czech market
Anotace:
Na českém trhu působí mnoho retailových značek. Mezi ně patři i značky od italské společnosti Calzedonia Group, které nabízí svým zákazníkům punčochové zboží, spodní prádlo, plavky a další produkty. V práci se čtenáři blíže seznámí se značkami Calzedonia, Intimissimi a Tezenis a marketingovou strategií společnosti. Cílem práce je ohodnotit komunikaci a konkurenceschopnost společnosti a následně podat …víceAbstract:
We can find many retail brands on the Czech market. The brands of the Italian company Calzdeonia Group are among them. The company offers to its customers legwear, underwear, beachwear and other products. In this paper the readers are introduced to the brands Calzedonia, Intimissimi and Tezenis and the company's marketing strategy. The aim of this thesis is to evaluate the communication and the competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88245
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství
Kamil MACH -
Analýza současného stavu Public Relations ve firmě VUMAT SK s.r.o
Paula HANULIAKOVÁ -
Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace
Barbora VOKROJOVÁ -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský