Filip ROM

Bachelor's thesis

Návrh a aplikace interaktivních zeměpisných cvičení ve výuce regionální geografie na ZŠ

Designing and application of interactive geographical exercises in the elementary school geography
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím interaktivních cvičení formou blended learningu. Práce ověřuje předpoklady pomocí pedagogického experimentu a dotazníkového šetření. Pedagogický experiment porovnával dvě skupiny žáků základní školy a jeho smyslem bylo zjištění, zda opakování formou interaktivních cvičení má kladný vliv na zvýšení znalostí a také to, zda žákům tato forma opakování vyhovuje více než …more
Abstract:
This thesis deals with using of interactive exercises by blended learning. Some assumpitons are verified in a questionnaire and in a pedagogical experiment.The experiment compared two groups of basic school pupils. Its aim was to find out whether revising is useful by using of interactive exercises . Whether it leads to better knowledge and whether the pupils like this method more than the traditional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Markéta Pluháčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ROM, Filip. Návrh a aplikace interaktivních zeměpisných cvičení ve výuce regionální geografie na ZŠ. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/