Pedagogická podpora dětem s odkladem školní docházky – Bc. Petra Tesařová
Bc. Petra Tesařová
Bakalářská práce
Pedagogická podpora dětem s odkladem školní docházky
Pedagogical support to children with the postponed school attendance
Anotace:
Bakalářská práce „Pedagogická podpora dětem s odkladem školní docházky“ se zabývá pedagogickou podporou, která je poskytována dětem s odkladem školní docházky v mateřských školách v dovednostech potřebných k úspěšnému zahájení povinné školní docházky, a jakým způsobem je jim tato pedagogická podpora poskytována. V teoretické části jsem se zaměřila na vysvětlení základních pojmů a na seznámení s problematikou …víceAbstract:
Bachelor thesis “The Pedagogical support to children with the postponed school attendance” deals in pedagogical support, which is to provide to children with the postponed school attendance at primary schools in skills which are important to successful to opening compulsory school attendance, and how methods is pedagogical support provide them. At theoretical part I focused on explanation of basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ks8k1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: Mgr. Klára Záleská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Odklad povinnej školskej dochádzky detí na Slovensku
Hana Komendová -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI -
Development of a small open economy with labour market frictions in times of crisis : Non-stationary DSGE model of the Czech economy
Jakub Moučka -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Development of a digital service’s prototype for building a personal development trajectory of Master's degree graduates
Anastasia Kolmykova -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Diagnostika dítěte a její vliv na odklad školní docházky
Kateřina Kobosilová