Hithit or miss? Analýza crowdfundingových kampaní – Veronika Zajíčková
Veronika Zajíčková
Bachelor's thesis
Hithit or miss? Analýza crowdfundingových kampaní
Hithit or miss? An analysis of crowdfunding campaigns
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou crowdfundingových kampaní na české platformě Hithit. Hlavním cílem práce je popsat současný stav crowdfundingu v České republice a analyzovat faktory, které ovlivňují úspěšnost crowdfundingových kampaní na této platformě. Práce pracuje se dvěma datasety obsahujícími informace o projektech a odměnách za období listopad 2012 až listopad 2023. Analýza dat zahrnuje popisnou …viacAbstract:
This bachelor thesis analyzes crowdfunding campaigns on the Czech platform Hithit. The primary aim is to describe the current state of crowdfunding in the Czech Republic and to analyze the factors influencing the success of crowdfunding campaigns on this platform. The thesis works with two datasets containing information on projects and rewards from November 2012 to November 2023. The data analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94190
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedúci: Vladislav Vacek
- Oponent: Marek Dongres
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94190
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Bankovnictví a pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Crowdfunding jako forma finančního zprostředkování
Martin Šišpera -
Crowdfunding jako nástroj financování podniku
Jitka Došková -
Crowdfunding se zaměřením na Hithit a jeho kampaně
Ismar Begič -
Determinanty úspěchu crowdfundigových kampaní na portálu Hithit
Matěj Drahník -
Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit
Kryštof Kunštát -
Crowdfunding: Porovnání úspěšnosti při opakovaných crowdfundingových akcích a příčin jejich úspěšnosti se zaměřením na projekty Hithitu
Jakub Čížek