Yen Hai Hoang

Bachelor's thesis

Vliv digitalizace na marketing malých a středních vietnamských obchodů s potravinami na území ČR

The influence of digitalization on small and medium-sized Vietnamese grocery enterprises in Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice malých a středních obchodů s potravinami, způsobené digitalizací v době pandemie. Cílem je najít možná řešení pomocí marketingových nástrojů, která zvýší konkurenceschopnost obchodů. V teoretické části se budeme zabývat historii vietnamské komunity spolu s jejím podílem na trhu práce. Určíme si základní charakteristiky obchodů s potravinami a definujeme si …more
Abstract:
This Bachelor thesis deal with a problem caused by dynamic digitalization during the pandemic of small and medium-sized Vietnamese grocery enterprises. The aim is to find solutions, with the help of marketing tools, that will increase the competitiveness of enterprises. The theoretical part is focused on describing the history of the Vietnamese community in the Czech Republic and their share of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2022
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86824