Vliv digitalizace na marketing malých a středních vietnamských obchodů s potravinami na území ČR – Yen Hai Hoang
Yen Hai Hoang
Bakalářská práce
Vliv digitalizace na marketing malých a středních vietnamských obchodů s potravinami na území ČR
The influence of digitalization on small and medium-sized Vietnamese grocery enterprises in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice malých a středních obchodů s potravinami, způsobené digitalizací v době pandemie. Cílem je najít možná řešení pomocí marketingových nástrojů, která zvýší konkurenceschopnost obchodů. V teoretické části se budeme zabývat historii vietnamské komunity spolu s jejím podílem na trhu práce. Určíme si základní charakteristiky obchodů s potravinami a definujeme si …víceAbstract:
This Bachelor thesis deal with a problem caused by dynamic digitalization during the pandemic of small and medium-sized Vietnamese grocery enterprises. The aim is to find solutions, with the help of marketing tools, that will increase the competitiveness of enterprises. The theoretical part is focused on describing the history of the Vietnamese community in the Czech Republic and their share of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86824
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management