Jan Skála

Bakalářská práce

Product placement seriálu "Dva a půl chlapa"

Product placement in serial "Two and a Half Men"
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat efektivnost product placementu na příkladu komediálním seriálu Dva a půl chlapa. Teoretická část má 4 kapitoly a praktická část má 2 kapitoly. První kapitola popisuje marketingové komunikace, druhá dělí komerční komunikace, třetí definuje product placement, člení ho a popisuje jeho historii spolu s legislativním vymezením v České Republice. Poslední podkapitola …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the effectiveness of product placement in the comedy series Two and a Half Men. The theoretical part has 4 chapters and the practical part has two chapters. The first chapter describes marketing communication, the second one divides commercial communication, the third one defines product placement, divides it and describes its history together with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Bára Wágnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76468