Návrh a realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v digitálním prostředí – Vojtěch Jančík
Vojtěch Jančík
Bachelor's thesis
Návrh a realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v digitálním prostředí
Designing and implementing a~marketing plan for selected accommodation facilities in a~digital environment.
Abstract:
Bakalářská práce popisuje způsob, jakým si může ubytovací zařízení vytvořit marketingový plán pro digitální prostředí včetně analýzy současného stavu. První část tvoří literární rešerše, za účelem vymezení základních pojmů. Následně je analyzován současný stav ubytovacího zařízení, na který navazuje dotazníkové šetření. Poté je proveden návrh kanálů v online prostředí, včetně nové webu, rezervačních …moreAbstract:
The first part deals with literature review in order to define basic concepts. After that, the current state of selected accommodation facility is analyzed and followed by questionnaire survey. Next part contains the design of specific digital environment channels along with new web presentation mockup, reservation and information portals, Facebook social networking and analytics tools including paid …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Haluza, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANČÍK, Vojtěch. \textit{Návrh a~realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v~digitálním prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/qht59f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení
Hugo PELIKÁN -
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova