Vojtěch Jančík

Bachelor's thesis

Návrh a realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v digitálním prostředí

Designing and implementing a~marketing plan for selected accommodation facilities in a~digital environment.
Abstract:
Bakalářská práce popisuje způsob, jakým si může ubytovací zařízení vytvořit marketingový plán pro digitální prostředí včetně analýzy současného stavu. První část tvoří literární rešerše, za účelem vymezení základních pojmů. Následně je analyzován současný stav ubytovacího zařízení, na který navazuje dotazníkové šetření. Poté je proveden návrh kanálů v online prostředí, včetně nové webu, rezervačních …more
Abstract:
The first part deals with literature review in order to define basic concepts. After that, the current state of selected accommodation facility is analyzed and followed by questionnaire survey. Next part contains the design of specific digital environment channels along with new web presentation mockup, reservation and information portals, Facebook social networking and analytics tools including paid …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Pavel Haluza, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta