Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu – Bc. Pavla MAREŠOVÁ
Bc. Pavla MAREŠOVÁ
Master's thesis
Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu
Critical fields of English language teaching from pedagogical-psychology point of view
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu a v prostředí jazykových škol. Tato práce si klade za cíl blíže se seznámit s tématem kritických míst a specifikovat tuto problematiku, popsat jednotlivé dílčí aspekty výuky, jež mohou vést ke vzniku kritického místa, mapovat kritická místa, s nimiž se autorka setkala po dobu své praxe, a …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on critical points in the teaching of English from a pedagogical-psychological point of view and in the environment of language schools. This work aims to get acquainted with the topic of critical points and specify this issue, describe the various aspects of teaching that can lead to a critical point, map the critical points that the author has encountered during her …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Alena Nohavová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREŠOVÁ, Pavla. \textit{Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qhv13m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAREŠOVÁ, Pavla. Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teaching / AJn-OVan-SZn
Theses on a related topic
-
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ -
Kritická místa ve výuce němčiny
Anna MAREŠOVÁ -
Kritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu na 2. stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií
Aleš PELIKÁN -
Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia
Daniela HAVRÁNKOVÁ -
Kritická místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni základní školy
Lenka PODLEŠÁKOVÁ -
Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ
Tereza OSOBOVÁ -
Kritická místa kurikula ve výuce geologie na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Věra POKORNÁ -
Kritická místa ve výuce matematiky při přechodu dětí z prvního stupně na druhý stupeň ZŠ
Kateřina SEDLÁČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights