Bc. Dagmar Ludvíková

Diplomová práce

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

The Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je navrhnout nástroje marketingové komunikace, které bychom mohli aplikovat v hudebním klubu, kde pracuji. Základem je marketingový výzkum u stávajících a potencionálních zákazníků. Dále chci zjistit spokojenost zákazníků se stávajícími službami a zjistit přání …více
Abstract:
The topic of my thesis is The use of marketing research for effective marketing communication tools set. The main objective is to design marketing communication tools that could be applied in a music club where I work. The basis will be to carry out marketing research for existing and potential customers. I also want to determine customers´ satisfaction with existing services and to identify wishes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní