Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Dagmar Ludvíková
Bc. Dagmar Ludvíková
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
The Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je navrhnout nástroje marketingové komunikace, které bychom mohli aplikovat v hudebním klubu, kde pracuji. Základem je marketingový výzkum u stávajících a potencionálních zákazníků. Dále chci zjistit spokojenost zákazníků se stávajícími službami a zjistit přání …moreAbstract:
The topic of my thesis is The use of marketing research for effective marketing communication tools set. The main objective is to design marketing communication tools that could be applied in a music club where I work. The basis will be to carry out marketing research for existing and potential customers. I also want to determine customers´ satisfaction with existing services and to identify wishes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y14p8/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUDVÍKOVÁ, Dagmar. \textit{Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/qhv71v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará