Segmentace trhu a analýza chování zákazníků – Ing. Lenka Semenďáková
Ing. Lenka Semenďáková
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Market's segmentation and analysis of customer's behaviour
Anotace:
Luxusní obchody se sice nachází v samotném centru města, ale určitě skoro každý měl příležitost tuto pasáž projít. Každý z nás někdy zatoužil koupit si luxusní zboží nebo naopak už stálým zákazníkem je. V této práci se zaměřuji na konkrétní luxusní značku, která je známa svou historií, logem a světovou kvalitou vůbec. Podrobně se zaměřím na zákazníky, kteří mají v oblibě tuto značku. Cílem této práce …víceAbstract:
Luxury dealings though finds in himself city centre, but certainly almost everybody had a chance to skirt this passage. Each of us sometimes have a strong desire for buy luxury goods or on the contrary already regular buyers is. In those work surfy on concrete luxury mark, that i sof know his history, logo plus world´s quality at all. In detail target consumers that the have fancied this mark. Aim …víceKlíčová slova
hromadný marketing mikrosegment grass roots marketing customerizace one-to-one marketing targeting positioning produkt cena místo propagace zákazník Convenience Communications podvědomí místní dostupnost cenová dostupnost přijatelnost Anchay Asniéres clutch malé kožené zboží accessories hotstamp TaxFree speciální objednávky python cités Damier kolekce Multicolour kolece klientská kniha greater mystery mass marketing microsegment produckt price place promotion customer cost vhodnost komunikace awareness availability affordability acceptability small leader goods special order Damier collection Multicolour collection clientbook mystery
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vj0h0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace