Ing. Lenka Semenďáková

Bakalářská práce

Segmentace trhu a analýza chování zákazníků

Market's segmentation and analysis of customer's behaviour
Anotace:
Luxusní obchody se sice nachází v samotném centru města, ale určitě skoro každý měl příležitost tuto pasáž projít. Každý z nás někdy zatoužil koupit si luxusní zboží nebo naopak už stálým zákazníkem je. V této práci se zaměřuji na konkrétní luxusní značku, která je známa svou historií, logem a světovou kvalitou vůbec. Podrobně se zaměřím na zákazníky, kteří mají v oblibě tuto značku. Cílem této práce …více
Abstract:
Luxury dealings though finds in himself city centre, but certainly almost everybody had a chance to skirt this passage. Each of us sometimes have a strong desire for buy luxury goods or on the contrary already regular buyers is. In those work surfy on concrete luxury mark, that i sof know his history, logo plus world´s quality at all. In detail target consumers that the have fancied this mark. Aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma