Segmentace trhu a analýza chování zákazníků – Ing. Lenka Semenďáková
Ing. Lenka Semenďáková
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Market's segmentation and analysis of customer's behaviour
Abstract:
Luxusní obchody se sice nachází v samotném centru města, ale určitě skoro každý měl příležitost tuto pasáž projít. Každý z nás někdy zatoužil koupit si luxusní zboží nebo naopak už stálým zákazníkem je. V této práci se zaměřuji na konkrétní luxusní značku, která je známa svou historií, logem a světovou kvalitou vůbec. Podrobně se zaměřím na zákazníky, kteří mají v oblibě tuto značku. Cílem této práce …moreAbstract:
Luxury dealings though finds in himself city centre, but certainly almost everybody had a chance to skirt this passage. Each of us sometimes have a strong desire for buy luxury goods or on the contrary already regular buyers is. In those work surfy on concrete luxury mark, that i sof know his history, logo plus world´s quality at all. In detail target consumers that the have fancied this mark. Aim …moreKeywords
hromadný marketing mikrosegment grass roots marketing customerizace one-to-one marketing targeting positioning produkt cena místo propagace zákazník Convenience Communications podvědomí místní dostupnost cenová dostupnost přijatelnost Anchay Asniéres clutch malé kožené zboží accessories hotstamp TaxFree speciální objednávky python cités Damier kolekce Multicolour kolece klientská kniha greater mystery mass marketing microsegment produckt price place promotion customer cost vhodnost komunikace awareness availability affordability acceptability small leader goods special order Damier collection Multicolour collection clientbook mystery
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vj0h0/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication