Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh – Ing. Pavlína Holcrová
Ing. Pavlína Holcrová
Bakalářská práce
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pension Czech insurance company, a.s. communication while launching a new product on the market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh. První část práce se zaměřuje na teoretický základ zkoumané problematiky, na značku, budování vztahů se zákazníky a komunikaci při zavedení nového produktu. Aplikační část je zaměřena na představení nového produktu, kterým je důchodové spoření. Další část představuje penzijní společnosti …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Pension Czech insurance company, a.s. communication while launching a new product on the market. The first section presents the theoretical basis of the examined subject matter, presents brand, creation relations with customers and communication while lauching a new product. The practical section is focused on presentment a new product, which is pension savings. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ybbie/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky
Kristýna Čechová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ