Centre commercial: Comment augmenter le taux de frequentation? – Adriana Sedláčková
Adriana Sedláčková
Diplomová práce
Centre commercial: Comment augmenter le taux de frequentation?
Support of Visit Rate Increase in Shopping Centre
Abstract:
case study of shopping centre with analysis of environments and proposal of project for increase his visit rateAbstract:
etude de cas du centre commercial et proposition d´un pojet marketing pour augmenter le taux de frequentation du centre
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Jitka Uvírová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Strategic framework for Commercial Real Estate Investment in CEE region. The Case of Commercial Real Estate in Prague, Czech Republic.
Ksenia Burman -
Home office productivity since COVID-19 . A case study of the Icon Communications Centre
Breiner Alex Urrego -
Vplyv originálneho gastronomického konceptu na návštevnosť podniku
Monika Botťánková -
Vliv kulturních akcí na návštěvnost na kulturně historických památkách
Anna Machová -
Tržnice Brno - identifikace faktorů ovlivňujících návštěvnost městské budovy
Martina Langhammerová