Michal Baroš

Bachelor's thesis

Využívání PR nástrojů ve firmě

Using of PR Tools in Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky. Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with individual PR tools and their practical use within the company, where the author works in connection with new concepts of advertising items. In the theoretical part, the main concepts, theoretical starting points and research questions are defined. The practical part includes the design and implementation of marketing research, familiarization with the realities and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Baroš, Michal. Využívání PR nástrojů ve firmě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe