Marketingová koncepce vybrané obce – Ing. Kateřina Friede
Ing. Kateřina Friede
Bakalářská práce
Marketingová koncepce vybrané obce
Marketing strategy of chosen municipality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití marketingu a aplikací jeho postupů a metod v systému managementu veřejného sektoru, zejména v oblasti místní správy. Předmětem této práce je posouzení současného uplatnění marketingové koncepce při řízení vybraného svazku obcí. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy a zhodnocena východiska k dané problematice publikovaná v odborné literatuře. Pozornost …víceAbstract:
This bachelor thesis evaluates application of the marketing and his methods in the public sphere, especially in municipality management. The first theoretical part defines the importance and factors affecting the application of marketing methods in municipality administration, explains the process of marketing management and his most important stages as the analysis and the planning. The main attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nef1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Jana Nováková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Marketing in Public Space
Eva Pilmaierová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová -
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina