André MAŠEK

Bachelor's thesis

Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.

Implementation of a new digital marketing strategy for a selected company and its evaluation.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnovala analýze, návrhu a implementaci nové strategie digitálního marketingu pro kosmetický salon Guinot v Děčíně, s primárním cílem zvýšit počet platících zákazníků. Dílčí cíle představovaly zvýšení zisku a vytvoření účinnějšího způsobu distribuce novinek o produktech a službách prostřednictvím implementace nové strategie digitálního marketingu. Pro naplnění cíle práce bylo …viac
Abstract:
This bachelor thesis focused on analyzing, creating, and implementing a new digital marketing strategy for the Guinot beauty salon in Děčín, with the primary goal of increasing the number of paying customers. Sub-goals included boosting profits and creating a more effective method of distributing news about products and services through the implementation of a new digital marketing strategy. To achieve …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŠEK, André. Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Ekonomika a management