Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí – Tereza Froňková
Tereza Froňková
Diplomová práce
Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
Strategic Position of a Trademark and its Definition in the Competitive Environment
Anotace:
Práce je zaměřena na definování strategické pozice značky, její dlouhodobé budování v konkurečním prostředí a metody měření síly této pozice. V práci je zpracována případová studie mezinárodní kosmetické značky Dove a vliv komunikace na její dlouhodobé budování.Abstract:
The thesis focuses on defining the strategic brand positioning, its long term building possibilities in a competitive market environment and assesment methods. The thesis includes case study on international cosmetic brand Dove and how the communication influences the brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14209
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: František Kovář
- Oponent: Boris Štěpanovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14209
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Analýza strategie budování značky
Jana Šuráňová