Analýza chování uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebook – Pavla Zahradníčková
Pavla Zahradníčková
Bakalářská práce
Analýza chování uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebook
Analysis of Users Behaviour on the Faculty Official Facebook Page
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je "Analýza chování uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebook". Analýza chování se týkala oficiální stránky Ekonomické fakulty VŠB - TUO. Cílem této práce je analyzovat aktivitu uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebook a vyvodit z ní závěry užitečné pro správce této stránky. Jako metodika výzkumu byla zvolena analýza sekundárních …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is "Analysis of Users Behavior on the Faculty Official Facebook Page". Analysis of users behavior covered the official page of Faculty of Economics VSB - TUO. The aim of this thesis is analyzing users activity on the faculty official Facebook page and draw useful conclusions for administrators of this page. The method used for this researched is called analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAHRADNÍČKOVÁ, Pavla. \textit{Analýza chování uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qinb6w/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Audit projektu Nová budova ekonomické fakulty VŠB-TUO z pohledu standardu ČSN EN ISO 19650
Michaela Keňová -
Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů
Dagmar Vranková -
Analýza konkurenceschopnosti Ekonomické fakulty
Ondřej Herman -
Uplatnitelnost absolventů Ekonomické fakulty VŠB-TU na trhu práce
Martina BARCHANSKÁ -
Green marketing se zaměřením na oděvní značky
Yelyzaveta Akymenko -
Analýza vlivu influencer marketingu na nakupování módy
Jana Adamovičová -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák